donderdag 9 mei 2019

Interview met Nele


We hebben een interview gedaan met Nele ofwel Pikarnel en een paar vragen gesteld .



Wat is je grootste droom?
“Mijn grootste droom is om kinderen gelukkig te maken via toneel & muziek.
Waar komt de naam pikarnel vandaan?
De naam Pikarnel komt uit namen van mijn gezin:
(Pieter {pi} Kamiel{ka} Arthur {r}Nele {nel}).
Heb je al ooit een heel jaar met een school samen gewerkt?
Ik heb dit al eerder gedaan maar nog nooit een heel jaar/jaarthema.
In hoeveel scholen ben je al geweest?
Ik ben al in zoveel scholen geweest dat ik niet meer weet hoeveel.
Heb je soms zenuwen als je voor een publiek staat?
Ik heb nooit stress voor toneel, maar wel om op tijd te komen of om iets te vergeten.
Heb je al met een KIVA school gewerkt?

De Straal is de eerste KIVA school waar ik mee samen werk.
Verzin je alle toneeltjes zelf?
Ik verzin alle toneeltjes zelf.
Wat vind je van ons jaarthema?
Ik vind het schitterend om te doen & fijn dat het project meeleeft.
Heb je al vaak interviews moeten geven?
Het is niet mijn eerste interview maar wel door kinderen.
(fantastische kinderen genoemd: Nele Van Casteren, Viyan Sahin, Ariana Smeijers)
Wat is de bedoeling van je toneeltjes          ?
Ik wil via toneeltjes ideetjes geven aan kinderen & leerkrachten, iedereen laten zien dat je jezelf mag zijn.

Journalisten: Viyan, Ariana en Nele
Eindredactie:Ruben


Geen opmerkingen:

Een reactie posten