donderdag 24 januari 2019

K0 + K1 toonmoment

Onze jongste kleuters maakten een toonmoment, wij hebben er alvast van genoten. En zeker de boodschap die ze brachten vonden we heel mooi.  Hieronder zijn een aantal foto's van tijdens het toonmoment en wat extra uitleg van de juffen. 

Groetjes de droomredactie

Kiko en Flo hadden een nare droom …. een boze droom , een nachtmerrie.
Kiko wou muziek maken , veel muziek en mooie liedjes zingen! Maar Flo vond het echt niets! 
"Stop, wat een lawaai maak jij daar ?! Bweikes, dat is heel stom"
Dat waren uiteraard geen mooi woorden van Flo. Dat waren geen lieve woorden van Flo.
Onze jongste kleuters tonen en vertellen ons hoe je met mooie , lieve en zachte woorden een fijne boodschap kan overbrengen.
En met welke boodschap kunnen we afsluiten aan het einde van het eerste trimester? Een nieuwjaarswens!!
Lieve vrienden,
een knipje met mijn ogen,
een kusje met mijn mond.
ik klap in mijn handen 
en draai in het rond.
Ik wil iets vertellen, luister nu maar
voor iedereen hier te samen 
een gelukkig NIEUW JAAR
xxx




Geen opmerkingen:

Een reactie posten